Ce ar putea fi Meduza? Cosmogonie magică? Strategie? Magia Comunicării? …

Teoria Universului Vălurit, potrivit Meduzei, spune că Big Bang e o minciună haioasă iar geometria euclidiană o ridicolă iluzie.

Era Complexităţii este un concept vălurit şi nonliniar care se vălureşte înspre ştiinţă şi ficţiune, spre euforia burselor şi fondurilor de investiţii, înspre utopia de pe strada ta virtuală, e cyberpunk în lupta cu dinozaurii science fiction sau dinozaurii politicii prăfuite, e fantasy în frăţia inelului sau în actele intelectualilor, sunt artele imaginarului teleportate şi perversitatea imaginarului folosit în războaiele de nişă, cluburi, forumuri şi reviste virtuale, e corporalitatea vălurită şi centrul de greutate narativă, e creierul vălurit şi noua gândire science fiction non-liniară, e utopia asimetrică şi războiul imaginilor nebune din marketing, sunt scriitorul sau omul de afaceri văluriţi fără să ştie şi valul de navigatori care sunt văluriţi de house, rap, techno, jazz, free, horror, cyberpunk, new wave, fantasy, black fantasy, funky SF, techno, free fantasy, pop SF, samba, horror, fiction tango, heroic fantasy, advertising, leadership, public relations, outdoor, publicity?

 

Ce ar putea fi Meduza? Cosmogonie magică? Strategie? Magia Comunicării? Sau o perversă ştiinţă militară? E o fiinţă fabuloasă a lumii sau o metaforă ciudată? Imagine, strategie şi comunicare, uuups, ce provocare în Era Complexităţii când totul e vălurit şi văluritor de la suporterii furiosii văluriţi şi văluritori de pe stadioane şi în conflicte stradale până la informaţiile clasificate şi demagogiile politicienilor prăfuiţi pe care istoria îi face harcea-parcea. Sau văluririle enigmatice din părul Bobolinei? Sau uneltirile meduzelor birocratice!

 

Totul pare să fie o Meduză, fără de sfârşit. Cum luptăm cu ea? Cum ne salvăm viaţa? Cum reuşim să nu devenim nişte meduze plictisite sau dezamăgite sau păcălite sau manipulate? Sau nu cumva suntem chiar noi Meduza? E oare Meduza explicaţia ultimă a magiei brandurilor, a psihologiilor abisale şi a mişcărilor sociale zăpăcite, a dezamăgirilor şi căderilor în penumbră?